Råd og vejledning om plastikkirurgi og kosmetisk behandling

se mine bryster.hvad synes I?

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 20 i alt)
Jan 2007
Deltager
0 likes
49 indlæg

hej piger

som I kan se hænger mine bryster efter jeg har fået min datter. Jeg har tid til en BFO d. 15 februar hos Carl Trilius ved PKC i Malmø. jeg er stadig ikke 100 % om jeg skal gøre det. Vil nemlig gerne have flere børn på et tidspunkt.

Hvad synes I? Jeg vil jo gerne have flotte bryster, men ved jeg kommer til at ligge under kniven igen når jeg får mit andet barn – for så kommer de jo stensikkert til at hænge igen..

Hvad skal jeg gøre synes I?

325 ml high profile under musklen d. 15/8-07
Jan 2007
Deltager
0 likes
149 indlæg

hej med dig…

skal selv have bestilt tid til bfo samme sted hvor jeg kan se du har bestilt tid… efter 2 års amning ser mine bryster 99% ud som dine.. så håber du vil smide et billede ind så jeg har en mulighed for at se hvordan de har tænkt sig at rette op på at de hænger.

Hvor meget skal du have lagt ind af ml.? under eller over musklen?

mvh joyce

Jan 2007
Deltager
0 likes
49 indlæg

Jeg var i malmø igår og snakke med kirurgen (Carl) han anbefalede 365 ml under musklen, med et high-profile implantat. Han mente ikke at et løft var nødvendigt,- han udelukkede det stort set.

Tænker du på at få flere børn eller er du "færdig"?, for jeg er så meget i tvivl om jeg skal vente til jeg har fået de børn jeg ønsker..

Jan 2007
Deltager
0 likes
9 indlæg

@manayal sagde:hej piger

som I kan se hænger mine bryster efter jeg har fået min datter. Jeg har tid til en BFO d. 15 februar hos Carl Trilius ved PKC i Malmø. jeg er stadig ikke 100 % om jeg skal gøre det. Vil nemlig gerne have flere børn på et tidspunkt.

Hvad synes I? Jeg vil jo gerne have flotte bryster, men ved jeg kommer til at ligge under kniven igen når jeg får mit andet barn – for så kommer de jo stensikkert til at hænge igen..

Hej,
Min kirurg fortalte mig at der er en ret stor risiko for at huden omkring brysterne kommer til at udvide sig under graviditet og amning, men man skal ikke nødvendigvis havfe en til operation, for nogle kommer brysterne til at se mere naturlige ud da huden efter implantat også er udspilet. Så hvis der kommer mere hud efter amning sidder huden ikke så stramt over implantaterne.
Det kommer også an på hvor meget kirtelvæv du har, hvis dene bryster blev meget større sidste gang du ammede bliver de det måske også næste gang.
Det er derfor svært at give dig et ordentligt råd, men hvis du vil være helt sikker på at du kun skal opereres én gang er det måske bedst at vente til du har fået et barn mere.
håber at det hjælper dig!
LilQ

Jan 2007
Medlem
9 likes
16.953 indlæg

[ Dette indlæg er fjernet af Mylooks. ]

Jan 2007
Deltager
0 likes
2 indlæg

@ladytass sagde:Jeg kan sgu ikke se at de hænger……….
Kan godt se at de ikke strutter som små ungpige bryster.
Afhængig af hvad dit ønske er selvfølgelig, så tror jeg det ville være rigtigt flot med omkring 275 – 300 ml under musklen.

Har hørt mange steder, at hvis man får børn efter en bfo, så bliver brysterne tit meget mere naturlige og flotte at se på. Og det er på ingen måde sikkert, at de kommer til at hænge igen.
Men man kan jo ikke garentere at det gælder for alle.

Som udgangspunkt vil jeg sige:
Hvis du er i tvivl, så lad være. Vent istedet til du er sikker.

PS: synes faktisk at du har utrolig pæne bryster.

Jeg vil tilslutte mig – er du i tvivl så vent de 2-3 år til du har fået et barn mere…. Og så kan du have pæne bryster resten af livet og du er 100% sikker på og kunne amme. Ved godt man kan efter BFO. Men du er ihvertfald sikker på hvis du venter……

Jan 2007
Deltager
0 likes
188 indlæg

Hvilken str. har du nu?Og hvor meget ville du have i?

Jan 2007
Deltager
0 likes
49 indlæg

@mini sagde:Hvilken str. har du nu?Og hvor meget ville du have i?

Jeg er en fuld a skål vil jeg tro. har også bh’er i b skål, der passer fint. Jeg vil gå efter kirurgens anbefaling på 365 ml under musklen… hvis jeg får det gjort-)

Jan 2007
Deltager
0 likes
49 indlæg

@LilQ sagde:Hej,
Min kirurg fortalte mig at der er en ret stor risiko for at huden omkring brysterne kommer til at udvide sig under graviditet og amning, men man skal ikke nødvendigvis havfe en til operation, for nogle kommer brysterne til at se mere naturlige ud da huden efter implantat også er udspilet. Så hvis der kommer mere hud efter amning sidder huden ikke så stramt over implantaterne.
Det kommer også an på hvor meget kirtelvæv du har, hvis dene bryster blev meget større sidste gang du ammede bliver de det måske også næste gang.
Det er derfor svært at give dig et ordentligt råd, men hvis du vil være helt sikker på at du kun skal opereres én gang er det måske bedst at vente til du har fået et barn mere.
håber at det hjælper dig!
LilQ

tak for dit svar. Jeg fik nemlig meget større bryster ved min første graviditet, så det gør jeg garanteret også næste gang. Men vil jo bare så gerne have flotte bryster nu. Havde du børn da du fik din BFO?

Jan 2007
Deltager
0 likes
49 indlæg

@ladytass sagde:Jeg kan sgu ikke se at de hænger……….
Kan godt se at de ikke strutter som små ungpige bryster.
Afhængig af hvad dit ønske er selvfølgelig, så tror jeg det ville være rigtigt flot med omkring 275 – 300 ml under musklen.

Har hørt mange steder, at hvis man får børn efter en bfo, så bliver brysterne tit meget mere naturlige og flotte at se på. Og det er på ingen måde sikkert, at de kommer til at hænge igen.
Men man kan jo ikke garentere at det gælder for alle.

Som udgangspunkt vil jeg sige:
Hvis du er i tvivl, så lad være. Vent istedet til du er sikker.

PS: synes faktisk at du har utrolig pæne bryster.

tak for det-) der er bare lige det, at jeg ikke engang kan tage tøjet af foran min kæreste, så bevidst er jeg blevet omkring mine bryster nu og det går jo bare ik.
Har du selv fået lavet en BFO? før eller efter børn?

Jan 2007
Medlem
9 likes
16.953 indlæg

Jan 2007
Deltager
0 likes
1 indlæg

@ladytass sagde:Jeg skal have bfo den 297/1-07 i polen.
Jeg er 28 år og har 2 børn (skal ikke have flere).

Jeg har det på samme måde som du beskrive mht mine bryster.
Jeg regner med at skal have omkring 300 – 350 ml high profil runde implantater under musklen gennem vorten :)

Her er et billede af mig.

Hvilken klinik har du valgt? Jeg har bestilt tid på Aesthetic Center til den 13/03 og ville gerne høre erfaringer der fra..

Jan 2007
Medlem
9 likes
16.953 indlæg

Jan 2007
Deltager
0 likes
49 indlæg

Jeg regner med at skal have omkring 300 – 350 ml high profil runde implantater under musklen gennem vorten :)

tak for det. dine er virkelig flotte i forvejen. held og lykke med din op. Det er præcis det samme jeg vil ha lavet bare 365 ml, runde high profile og gn vorten -)

Jan 2007
Deltager
0 likes
22 indlæg

Jeg skal nok også under kniven af Johannes Arnason den 15 februar. Får svar hva dag jeg skal i morgen. Jeg syntes du skal gøre det, jeg har ingen børn og jeg vil 100% gøre det nu. Og så må jeg se hva der sker nor jeg engang har ammet.

Jan 2007
Deltager
0 likes
22 indlæg

Glemte lige og skrive at det også er i PKC..

Jan 2007
Deltager
0 likes
83 indlæg

I forbindelse med BFO og børn, så har jeg to børn 7 og 1 år, og har valgt at få BFO nu, og jeg tror ikke jeg er færdig med at få børn, men det er nu jeg vil se pæn ud og det kan jo være man ender med ikke at ville have flere eller kan, så jeg har valgt at sige nu tager jeg skridtet og så må det briste eller bærer og så må jeg se til den tid.
Og det er jo ikke alle der skal have lavet om på noget efter. Man kan bare håbe man er en af dem…..

Håber det var lidt hjælp.
Maria

Jan 2007
Medlem
9 likes
16.953 indlæg

Hej med dig:-) Det er jo tydeligt du ikke er en af dem der har taget en masse på under din graviditet, så skulle du gå hen og få et til barn så tror jeg ikke du skal være bekymret om de kommer til at blvie grimme, nærmest modsat. Som andre har skrevet blvier de meget mere naturlige at se på.

Min kusine har fået det lavet og har efterfølgende fået barn og hun har godt nok den flotteste barm!

hvorfor vente når du risikere at ødelægge et forhold når du ikke vil smide tøjet foran din kæreste? det er jo ikke fedt for hverken dig eller ham. jeg ville ikke tøve men se at at bestilt en konsultation hos et par stykker så du har noget at sammenligne med:-)

Jan 2007
Deltager
0 likes
93 indlæg

Hej Manayal

Jeg synes du skal tænke på hvordan du har det lige nu. Jeg har det samme problem med at jeg ikke viser mig nøgen foran min kæreste (heller ikke for andre selvfølgelig :) hehe) og han har ikke fået lov at røre mine bryster efter vi fik vores sidste barn (17 mdr. siden) og det er uholdbart i længden. Jeg savner at ku gå i bad med min kæreste, og savner at være helt nøgen når vi har sex. Han brokker sig ikke over størelsen, men savner at få lov til at røre dem! Jeg skal ha lavet en BFO d. 7 feb. hos PKC og glæder mig meget. Føler at det er den rigtige beslutning jeg har taget, for selvom det er mange penge, så skal jeg bare kigge mig i spejlet, og så ved jeg at det blir pengene værd.
Selvfølgelig er din situation anderledes fordi du ikke er færdig med at børn endnu, men det lyder som om at du ikke har noget at frygte selvom du evt skal amme igen. Så jeg vil mene: Go for it :) Og uanset om du vælger en BFO eller ej, håber jeg du bliver tilfreds med din krop.

Knus Søs

Jan 2007
Deltager
0 likes
1 indlæg

hej..jeg er 23år jeg har selv en datter på 3 år og har mistet meget fylde, gik 2 str ned i bh. jeg har tid til forundersøgelse den 1 feb. vil ha ordnet mine bryster NU…. jeg vil ikke vente til efter jeg har fået barn nummmer to. hvorfor vente når man kan blive tilfreds med sig selv nu??? jeg syntes du skal få det gjort så du bliver tilfreds med dine bryster igen. de er jo ikke grimme, men forstår dig godt…
jeg har set op til flere resultater hvor mine veninder har fået flere børn efter bfo de ser bare endnu flottere ud nu brysterne. de ser meget naturlige ud efter ny ammeperiode. så det syntes jeg ikke du skal være nervøs for…. held og lykke til dig…

Emnet 'se mine bryster.hvad synes I?' er lukket for nye svar.

m4s0n501