Råd og vejledning om plastikkirurgi og kosmetisk behandling

linse operation:-)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Nov 2010
Deltager
0 likes
15 indlæg

hej

så endelig sker det skal til forundersøgelse fant en vej gennem systemet så jeg ikke skulle vente 5½ år så hvis mine øjne egner sig skulle det hele være overstået inden 3 måneder
det er virkelig en lættelse for mig så nu er det bare at håbe at mine øjne ikke er i mod mig
hvis der er nogle der har fået en linse operation kunne jeg da meget godt tænke mig at høre fra jer
venlig hilsen chenette
Nov 2010
Deltager
0 likes
15 indlæg

har fået brev 19/11-10 forundersøgelse det er kun 10 dage efter de har modtaget henvisningen og så er det et offentlig sygehus det er helt utroligt er bare så glad

Nov 2010
Deltager
0 likes
1 indlæg

Er også blevet anbefalet en icl operation, men det er enten 40.000,- eller på venteliste i fem år, hvis jeg er heldig. Hvordan fandt du igennem systemet? Ideer modtages gerne :-)

Nov 2010
Deltager
0 likes
15 indlæg

jeg blev ringet op af sundhedsstyrrelsen og fik af vide at jeg skulle prøve at søge om at få operationen betalt i udlandet fik et brev hvor de skrev at jeg ikke kunne få den betalt men at aalborg kunne hjælpe mig inden for 3 måneder hvis jeg havde lyst hvilket jeg selvfølgelig havde så jeg tror at hvis man ansøger om det i udlandet går de ind og ser hvad de så kan tilbyde jeg fik tilbudt en linse udskiftning da overlægen i aalborg ikke mente at det var forsvarligt at lave en icl operation henvisningen kom og jeg skulle til efter 10 dage men desvære var mine øjne ikke egnet til den ene eller anden operation da mit venstre øje er doven eller bare til pynt som han sagde og med mine styrker havde de ikke en linse som kunne dække mit behov jeg ville stadig skulle gå med briller da de ikke havde så stærke linser med bygningsfejl og fik afvide at hvis jeg gerne ville alligevel blev det ikke i aalborg for han ville ikke operere mig da der var for store risiko men hvis jeg havde ventet 5 år og så fik afvide at de ikke kunne hjælpe det havde sku været træls men jeg synes da du skal prøve at ansøge din region om at få den betalt i udlandet så kan det være at de har andre løsninger som de ikke lige havde tænkt over at fortælle dig fra du sender brevet til regionen har de 14 dage til at besvare håber det lykkes dig desvære lykkes det ikke mig

v.h. chenette

håber der er mening i det jeg skriver

Emnet 'linse operation:-)' er lukket for nye svar.