Råd og vejledning om plastikkirurgi og kosmetisk behandling

Beslutning truffet – brystløft! Men..

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
Nov 2012
Deltager
0 likes
8 indlæg

Det er nu besluttet efter et års nøje overvejelse: Jeg vil have foretaget mig et brystløft (u. implantat)!

Jeg er 22 år og har så længe, jeg kan huske, været ked af mit forparti uden BH. Sådan rigtig ked af det. Med BH har jeg en flot og fyldig barm (70E), men når jeg tager den af, er historien en anden. Og nu er det tid til, at jeg får gjort noget ved det. Jeg planlægger at ville have gjort det nu her i december eller januar, da det rent tidsmæssigt passer ind i min uddannelse. Der er dog noget vej endnu: jeg har ikke valgt klinik endnu og har end ikke været til nogle indledende undersøgelser – dette vil jeg bruge de næste par uger på.

Jeg sidder inde med en masse spørgsmål, som jeg håber, Jeres erfaringer, kan hjælpe mig med at opklare (jeg prøver at begrænse mig). Som bonusinfo kan jeg fortælle, at jeg er 100% resultatorienteret og derfor ikke går op i, om det 5.000-10.000 billigere/dyrere det ene sted frem for det andet.

• Hvilke klinikker er særligt anerkendte til formålet? Her tænkes hovedsageligt Hovedstadsområdet eller øvrige Sjælland, men andre bud er også velkomne (Uddyb gerne)
  • Kan man selv vælge, om man vil have foretaget operationen ved ankerløft eller areolaløft? Hvad er bedst?
  • Kan det anbefales at tage kontakt til 2-3 klinikker, tage en snak med dem, og så basere sit valg her ud fra?
  • Har I nogle erfaringer med ventelister m.m.?

Derudover er jeg ekstremt nervøs for det endelige resultat (selvfølgelig!), men særligt omkring ardannelsen. Nu er jeg jo forholdsvis ung, og jeg ved derfor, at mine chancer for at hele pænt er gode, men – det er dog en skræk der sidder i mig, og det er hovedsageligt dét, der stadig får mig til at tvivle…. Vil jeg overhovedet blive glad for det endelige resultat??

Kh :)

Nov 2012
Profilbillede af 01mette01mette
Deltager
36 likes
1.662 indlæg

Citadell i Svergie. 100 procent de dygtigste!

BFO:
2011: 400 ml HP u/muskel
2012: 600 ml UHP u/muskel

Fra 70B-70G

22 år, 175 høj og 54 kilo

Nov 2012
Deltager
0 likes
8 indlæg

01mette: hvad bygger det på? og vil du uddybe lidt mere? (har du selv fået foretaget det eller nogen du kender? En bestemt du kan anbefale? Etc.)

Nov 2012
Profilbillede af Bette11Bette
Deltager
2 likes
78 indlæg

Hey :)

Jeg skal ha lavet mine bryster mindre og derved også et løft , regner med det kan blive i januar mdr!

Har ikke så mange svar på dine spøgrsmål , kun lige et ! Forundresøgelse , jeg har været til en forundersøgelse men samme dag bestilte jeg tid til en undersøge et andet sted også ,(skal derud D.28) Grunden til jeg har valgt at tá to steder er for at samligne! Og det tror jeg er en Go ide ;)

Opr. D.7/1 2013 på Grymer :D
Nov 2012
Deltager
0 likes
72 indlæg

Vibeke Breiting ejer af Holte Plastik Kirurgs klinik, hun har 21 års erfaring i sin egen forrentning, bla. formand for plastik kirurgisk forening der og laver KUN løft uden anker, da hun ikke mener andet er nødvendigt og nå ja så er hun self super dygtig, og derfor også får sin forretning til at løbe rundt uden PR og sweetdeals.

Jeg sender dig gerne billede af mit resultat af mit løft.%3cmile

Nov 2012
Profilbillede af Bette11Bette
Deltager
2 likes
78 indlæg

Frinyf:

Har du “kun” fået løft eller os noget i eller af ?? ;)

Opr. D.7/1 2013 på Grymer :D
Nov 2012
Deltager
0 likes
72 indlæg

Kun løft, jeg fik en rigtig god vejledning hos Vibeke, da jeg troede jeg skulle have noget i, men det ville hun slet ikke anbefale da min hud ikke var god nok( pga amning og tidligere overvægt) og jeg havde rigeligt med væv selv til et flot bryst, hvilket hun havde helt ret i%3cmile
Jeg fik min FU gratis efter en henvisning fra lægen, hvilket du måske også kunne gøre og jeg betalte 25.000kr for løft. Dette inkl, BH, indlægges, og 3 kontrol aftaler efter operationen.

Nov 2012
Deltager
0 likes
8 indlæg

Det lyder lovende – vil meget gerne se billeder! (og evt. af andet arbejde osv, hvis du har link eller noget?)

Hvilke metoder bruger hun ellers?

Nov 2012
Deltager
0 likes
72 indlæg

Jeg kender ikke andet af hendes arbejde, end de billede hun vidste mig til FU og så af ry som sagt.
Men jeg skal have lavet min mave hos hende også, som hun også har god erfaring i.

Hun bruger kun lollipop(rundt om brystvorten og et lodret  ned) snit til løft og/eller reduktion, hun fortalte at ankermetoden var meget gammeldags og unødvendige ar. Ved BFO ved jeg ikk hvad hun så bruger.
Jeg har kun mine private billeder indtil videre, send mig din mail så sender jeg gerne, ved desværre ikk hvordan jeg sætter billeder ind her%3cacko

Nov 2012
Deltager
0 likes
8 indlæg

Okay, og det er hvad enten der er tale om stort eller lille brystløft?
Er bare lidt “skeptisk” over for, at man ikke kan finde så meget information omkring stedet som hos mange andre…
Har sendt min mailadresse i en privatbesked :)

Nov 2012
Deltager
0 likes
72 indlæg

Et stort og et lille løft er det samme hos Vibeke, hun laver ikke ankersnit lige meget hvor meget der skal fjernes eller reduceret%3chumbs%20Up
jeg kan godt forstå du er skeptisk, og du skal vælge ud fra hvad du har det bedst med.
Jeg blev som sagt henvist af min egen læge som havde god erfaring med hende og efter min FU var jeg ikke i tvivl%3cmile

Emnet 'Beslutning truffet – brystløft! Men..' er lukket for nye svar.