Hej med jer.
Jeg har fra allerede da jeg var meget ung, haft store bryster.
Og det har gået mig på i så mange år. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. De genere mig så meget. Jeg kan knap nok gå ud og handle, så har jeg øm ryg.
Så kan I vel gætte jer til at arbejde hvor man står/går er udelukket for mig.
Jeg er ca. 165 cm høj, og har måske LIGE et par kg. for meget, trods min højde. Men det er faktisk mest mine bryster der tager den vægt.
Har snakket med min kæreste, som mener jeg bør tage kontakt til min læge. Ja, det ved jeg, men åh, jeg er så genert. Tør da ikk vise andre end min kæreste, mine bryster.
Er det overhovedet muligt at få lavet en brystreduktion?
Håber på et svar herinde fra.
Wexi.
Kære Wexi
25.9.07 355ml anatomisk silicone(mrk. Mentor)under brystmusklen via brystfolden. Fra 75AA – 75D
På Esbjerg privathospital opereret af Jens Jørgen Elberg og Nis Alstrup.
Hej sloth. Og tusind tak for så hurtig besvarelse af mit spørgsmål
Hej Wexi..
Hvordan er det gået? Har du snakket med lægen?
Jeg kan sagtens følge dig. Jeg har “bare” fået lavet et brystløft, men der er jo mange ens overvejelser. Og dem jeg har snakket med som har fået en brystreduktion, har alle været så glade for at de tog beslutningen. De har allesammen sagt, at de føler sig fri og kunne slet ikke forstå hvorfor de ikke tog sig sammen noget før..
Venlig hilsen
Anne
Hej anneom.
Det er så svært for mig, hold da op hvor det irritere mig. For ja, som du selv siger, de føler sig fri når de endelig har fået det gjort. SÅ GØR DET DOG!! For pokker.. det er den skide opringning. Og så skal han jo også liiige se på hvad vi har med at gøre. En klump i halsen. Hej igen..
Jeg kan godt forstå at du er nervøs.. jeg kender lige følelsen af det.. Man er jo ikke ligefrem stolt af det man har, ellers overvejede man jo ikke en operation.. 
Da jeg var til forundersøgelse tog jeg min bedste veninde med.. Det hjalp bare rigtig meget.. Måske det kunne hjælpe hvis du tager din kæreste med??
Og så hjalp det også mig, at tænke på at herregud, de læger ser bare SÅ mange forskellige ting. De har jo en kæmpe uddannelse og ser helt anderledes på det end du gør. De skal jo lave en faglig vurdering, så de ser jo ikke på samme måde et par bryster.. 
Håber det kunne hjælpe lidt??
Haha nej det er ganske rigtigt
Jeg PRØVER at ta mig sammen til at ringe til ham. Tak for nogle gode svar.
ja, flash du bare din G-skål..
Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke.. Og husk, at det kan også være du ikke er heeelt klar til det endnu.. Så overvej det grundigt.. Skriv endelig hvis jeg kan hjælpe..
Mm ja, det rigtigt.. men klar og klar.. når man næsten ikk kan gå uden at få dårlig ryg, så ved jeg ik om man overhovedet skal være 100% klar? Jeg kan ikk leve mig liv helt som jeg skal, fordi det holder mig tilbage til mange ting.
Hey wexi..
Hej Louise. Og tusind tak for dit svar. Det var rigtig dejligt at læse!!
Hej Wexi
25.9.07 355ml anatomisk silicone(mrk. Mentor)under brystmusklen via brystfolden. Fra 75AA – 75D
På Esbjerg privathospital opereret af Jens Jørgen Elberg og Nis Alstrup.
Hej igen sloth. =)
Så vil jeg ønske dig mange gange held og lykke med det!! Min veninde havde vist både kæreste og mor med, og hendes mor var en super støtte under hele forløbet.. Det er bare om at få smidt den trøje og få gjort noget ved det..![]()
Emnet '22 år og G-skål.' er lukket for nye svar.