Debatforum

Dagen efter BFO!! Av for helvede!!

Der er 11 i denne tråd  /   Dette er side 2 af 2 sider  -  Gå til side: 1  2 
Oprettet af
Nullis Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør

Oprettet: 29-Jun-2010
Onlinestatus: Offline
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 01-Aug-2010 kl. 13:20
Ihh hvor jeg håber du snart kan se mere lyst på det hele og glæde dig over babserne.. Jeg tror at man ofte vil føle at de ikke er vildt store. Både fordi hævelsen vender man sig til, og når de falder så havde man jo vendet sig til dem i den størrelse..

Jeg kan huske at jeg os havde ondt og gik meget langsomt de første dage, men ellers derfra gik det rigtig godt.. Men igen dete er 6 år siden, og smerte glemmer man hurtigt og husker mere bare resultatet osv:-)

Jeg frygter bare at jeg vågner op med mega smerter og ikke kan hænge sammen.. Men igen så er det mest fordi jeg bare er så ked af at jeg ikke kan være der 100% for mine børn tiden efter%3cry

Sys det er vildt modigt at du har fået det lavet i Thailand. Men mest det med at hvis der opstår kommunikations problemer.. Og bare at være så langt væk hjemmefra i denne situation..

Jeg har det ikke fedt med at jeg skal være indlag 1 døgn.. HEhe
1 gang brystforstørrende operation. men venter på endnu engang en operation hvor jeg også skal ha fjernet kapseldannelse:-(
Til toppen
Første side | Forrige side | Næste side | Sidste side

Hjælp os med at sprede det gode budskab om Mylooks. Og bare rolig - dine facebook-venner kan IKKE se, om du har en bruger herinde:

Forum-tilladelser Vis menu