Debatforum

ømme om morgenen ?

Oprettet af
a70øv Vis menu
Mentor
Mentor
Mentor
Ikon

Oprettet: 30-Nov-2009
Onlinestatus: Offline
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Tråd: ømme om morgenen ?
    Indlagt: 30-Jul-2010 kl. 17:12
Min venstre er mest øm om morgenen.. men har i det også sådan.. når i vågner.. at de føles som om de er blevet total gramset løs og er faktisk hårde om morgenen ?? .. det er igen mest venstre som jo også sidder for højt stadig.. tror i det er normalt efter 1½ måned ??
bfo 16juni hos vivi : 350ml high profile. fra mikro A70 til D75.. som ser ud til at være en fyldig C ;) <3
Til toppen
matice Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør

Oprettet: 09-Jun-2010
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 30-Jul-2010 kl. 23:45
a70øv : jeg ved ikke om det er normalt men kan tilslutte mig - mine er også meget ømme om morgenen når jeg vågner, bliver meget bedre ligeså snart jeg har sat mig op - det er som om de lige skal falde ned på plads igen ?? jeg kan nu også godt vågne ved at det gør ondt fordi jeg ligger med armene over hovedet ? har heldigvis ikke ondt i løbet af dagen %3cmile
mvh Matice
BFO på HCA Odense hos Jens Pilegaard
FU 16/6 - 10
OP 9/7 - 10
Til toppen
ihv Vis menu
Superbruger
Almindelig bruger
Superbruger
Ikon

Oprettet: 12-Feb-2009
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 31-Jul-2010 kl. 10:22
Mit højre er af og til ømt om morgenen, men det er da blevet bedre. Det venstre kan jeg aldrig mærke, håber det bliver sådan med dem begge på et tidspunkt.
BFO på Akademikliniken, 295 ml anatomisk, af Johannes Arnason, juni '09
Til toppen
a70øv Vis menu
Mentor
Mentor
Mentor
Ikon

BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 31-Jul-2010 kl. 11:05
uuh håber i hvert fald det er normalt :) men dejligt man ik er den eneste :)
bfo 16juni hos vivi : 350ml high profile. fra mikro A70 til D75.. som ser ud til at være en fyldig C ;) <3
Til toppen
Zizzler Vis menu
Mentor
Mentor
Mentor
Ikon

Oprettet: 13-Jan-2007
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 01-Aug-2010 kl. 02:30
Hej a70øv: Det lyder som om at der er en del andre end dig der oplever det, så det er nok helt normalt, vi heler jo alle sammen forskelligt %3cmile Synes dog ikke mine er ømme om morgenen mere. De var lidt ømme om morgenen indtil de var 1 måned gamle, siden har jeg ikke mærket noget til dem, og kan endda sove på maven uden problemer.
BFO: Citadell, Peter Cosmo, 1/6-2010, 375/400 MX
Mål: 173 cm, 61 kg, før: 70B (200 ml)
NU 70G!
Til toppen
a70øv Vis menu
Mentor
Mentor
Mentor
Ikon

BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 02-Aug-2010 kl. 19:43
hej zizzler.. sover ikke selv på maven heldigvis.. så jeg savnede det heller ikke de første par dage:D. men ja vi reagerer godt nok forskelligt.. og kæmpe tillykke med dine lækre babser :D bare mit også ville sætte sig ordenligt så de var to lækre babser :D
Til toppen

Hjælp os med at sprede det gode budskab om Mylooks. Og bare rolig - dine facebook-venner kan IKKE se, om du har en bruger herinde:

Forum-tilladelser Vis menu