Debatforum

Linse Kesslers bryster :) - Event-dato: 29-Jul-2010 - 29-Dec-2011

Der er 25 i denne tråd  /   Dette er side 3 af 3 sider  -  Gå til side: 1  2  3 
Oprettet af
lambien Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

Oprettet: 03-Dec-2008
Onlinestatus: Offline
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 05-Aug-2010 kl. 08:13
Schnoor13: Hejj igeen.. ved det ikke :) kan ikke huske om jeg vejede 66.. :) men altså jo jeg har engang haft før og efter billeder her inde ;) jeg er ikke meger for at lægge et billede ud af mine bryster da jeg har fået ækle henvendelser fra gamle mænd her inde.. :) så jeg ska lige undersøge mig omkring inden jeg sender et billede til nogen :) smiler

Ma-lu: Nej jeg har ikke før og efter billeder her inde.. overvejer måske at lave et før og efterbillede, hmm men er ikke meget for det :)
Lambien
Til toppen
lasama Vis menu
Moderator
Moderator
Moderator
Ikon

Oprettet: 01-Jun-2008
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 05-Aug-2010 kl. 08:46
Lambien
Hvis man beskære et billede, så man kun ser brysterne.
Så plejer der ikke og være ubehagelige henvendelser.

1 BFO 1987 180ml. 2 BFO.555ml very high profile under musklen 23/7-08 H.C.Andersen klinikken i odense. Reop dec 08. Reop. juli 09.
Til toppen
lambien Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 05-Aug-2010 kl. 09:04
Jeg er alligevel ikke helt tryg ved det, men det kan være der kommer før og efterbillede en dag :)
Lambien
Til toppen
Michelle91 Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

Oprettet: 11-Aug-2009
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 05-Aug-2010 kl. 10:02

Ma-lu - Tak Jeg syntes os mine bryster var meget flotte, men det ene er røget lidt ned .. og så sys jeg gerne de måtte være lidt stører :D

Lambien- Jeg har set dig mange gange i Greve , har altid boet der i så det vel bare der for ;)
på stationen,  i solcentert osv osv . :D så dig faktisk os med en klapvogn på fortet, i år (:
BFO d. 05 okt 09. 400 ml high profile. Af peter Cosmo på Citadell klinikken..
Fra 75b/c - 70 G-GG
Til toppen
lambien Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 06-Aug-2010 kl. 08:14
Michelle91

uha ;) nåårh.. kan bar ikk li genkende dig fra nogen steder ;) hihi smiler.. men så har jeg jo sikkert osse set dig før *smiler stort*
men du må i hvert fald sige til hvis du vil spørger om noget med størresle osv.. altså hvis man spørger mig så skal man ha lavet et par 100 ml over det man egentli selv havde tænkt sig.. for ellers blir man skuffet.. det min mening ;)
Lambien
Til toppen
Første side | Forrige side | Næste side | Sidste side

Hjælp os med at sprede det gode budskab om Mylooks. Og bare rolig - dine facebook-venner kan IKKE se, om du har en bruger herinde:

Forum-tilladelser Vis menu