Debatforum
Hjemvendt fra mine fantastiske OP'er i Tyrkiet
| Oprettet af | |
louisefoss
Aktiv debattør
Oprettet: 08-Nov-2009 Onlinestatus: Offline Indlæg: 90 |
BesvarCitér
Indlagt: 02-Aug-2010 kl. 23:04 |
Jamen håber jeg kan hjælpe
Og undskyld den sene svar tid..
Kh. Louise.
|
|
|
D. 4 juli 2010 fik jeg hos A-Plast, Antalya Tyrkiet lavet stor maveplastik, udvidet fedtsugning, brystløft, baldeforstørrelse, øvre øjenlåg og læbeforstørrelse. Er lykkelig for det!
|
|
|
|
louisefoss
Aktiv debattør
BesvarCitér
Indlagt: 02-Aug-2010 kl. 23:09 |
Det gør de desværre ikke
Kh. Louise.
|
|
|
D. 4 juli 2010 fik jeg hos A-Plast, Antalya Tyrkiet lavet stor maveplastik, udvidet fedtsugning, brystløft, baldeforstørrelse, øvre øjenlåg og læbeforstørrelse. Er lykkelig for det!
|
|
|
|
Dia
Ny debattør
Oprettet: 30-Jul-2010 Onlinestatus: Offline Indlæg: 10 |
BesvarCitér
Indlagt: 03-Aug-2010 kl. 10:44 |
|
Hej Louise
Tak for du svaret...
Håber det er ok med alle spørgesmålene....
Hilsen
Dia
|
|
|
|
|
|
|
louisefoss
Aktiv debattør
BesvarCitér
Indlagt: 05-Aug-2010 kl. 20:16 |
Ej hvor skægt, jamen han er bare så flink og behjælpelig.. Hvis du ha lyst kan du jo sagtens ringe og snakke lidt med heather.. Hun er rigtig sød.. Jeg tror godt at du kan undvære og snakke med hende, det har ingen betydning
Ihhhh det blir da bare så godt, kan virkelig godt forstå du glæder dig!..
Selvfølgelig er det det!!
Kh. Louise.
|
|
|
|
|
|
|
janedue
Erfaren debattør
Oprettet: 22-Sep-2006 Onlinestatus: Offline Indlæg: 175 |
BesvarCitér
Indlagt: 06-Aug-2010 kl. 08:18 |
|
Hej Louise
Har kigget på hjemmesiden igen, og de laver bfo via armhulen. De gør opmærksom på, at ved en udskiftning sker det under brystet. Men jeg tror, når det engang om 15 år er tid til udskiftning, kan det ske via armhulen igen. Citadell gør det - helt op til størrelse 700-800 ml, derfor tror jeg ikke det bliver et problem.
Skal lige høre om hotellet, er noget man kan booke igennem dem - eller om man på egen hånd kan finde noget billigere. Jeg tænker, at der går mange ekstra udgifter til forløbet - og i princippet - måske - ikke sparer så meget.
Skal lige høre om hospitalet anbefalede en forsikring , og i så fald, hvad den kostede. Da jeg fik en gastric bypass i Belgien, kostede forsikringen 2500. Jeg undlod, men det gav mig også en masse søvnløse nætter før jeg tog derned. Heldigvis gik der næsten ikke noget galt - men, men de fandt to pletter på min lever, som blev hastemikroskopieret (godartede). Dette forsinkede mit op-forløb, og spildte kirurgens dyrebare tid, åhåh
Mange hilsner Jane
|
|
|
|
louisefoss
Aktiv debattør
BesvarCitér
Indlagt: 06-Aug-2010 kl. 13:11 |
Venligst Louise.
|
|
|
|
|
|
|
Dia
Ny debattør
Oprettet: 30-Jul-2010 Onlinestatus: Offline Indlæg: 10 |
BesvarCitér
Indlagt: 16-Aug-2010 kl. 11:17 |
|
Hej Louise
Håber det godt
Jeg tænkte på at spørge dig om hvor stor er dit ar ved maven ????
Håber du vil svare på det .
Hilsen
Dia
|
|
|
|
Hjælp os med at sprede det gode budskab om Mylooks. Og bare rolig - dine facebook-venner kan IKKE se, om du har en bruger herinde:
Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke lave nye indlæg under dette emne Du kan ikke besvare indlæg under dette emne Du kan ikke slette dine indlæg under dette emne Du kan ikke redigere dine indlæg under dette emne Du kan ikke oprette afstemninger under dette emne Du kan stemme på afstemninger under dette emne |