Debatforum

Hjemvendt fra mine fantastiske OP'er i Tyrkiet

Der er 27 i denne tråd  /   Dette er side 3 af 3 sider  -  Gå til side: 1  2  3 
Oprettet af
louisefoss Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

Oprettet: 08-Nov-2009
Onlinestatus: Offline
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 02-Aug-2010 kl. 23:04
Oprindeligt oprettet af Dia

Hej Louise
Tillykke med dine OP'er, er virkelige glade på dine vegne %3c3cmile skal selv have lave maveoperation og overvejer det stærkt i tyrkiet, men mangler nogle oplysninger som jeg håber du kan hjælpe med....
Hvor havde du hørt om hospitalet????har været på deres hjemmeside men kan rigtige ikke forstår det da det hele er på tyrkisk?????Er selv igang med arrangere noget i antalya i tyrkiet men det er igennem en jeg fandt på nettet har ikke selv kontakt med hospitalet....og derfor lidt i tvivl %3c3cleepy .
Undskyld for de mange spørgesmål men er bare så nysgerrige for vil gerne vide ALT inden jeg springer i det.

Håber at høre fra dg snart

Hilsen
Dia%3c3ceart
Tusind tak Dia %3cink
Jamen håber jeg kan hjælpe %3cig%20smile Jeg google ang tyrkiet og der kom der en hjemmeside op som hed plastiksurgery. dk som en thomas og hans kone har lavet efter de havde været en tur dertil. De er meget behjælpelige med at formidle ontakten hvis man skulle have brug for det. Jeg har og gør stadig mailet med thomas om min tur. Og hvis jeg var i tvivl om noget har han hørt dem ad, da han er vant til at rejse meget i udlandet og derfor kan en hel del mere engelsk i telefonen end jeg selv%3cmbarrass%3cd  Forstår ikke at du siger den er på tyrkisk? Når jeg skriver plasticsurgcenter. com så står det på engelsk?? Kan det mon være Thomas du har kontakt med så? %3cmile Det er helt okay, hit me %3cO%3c Det erbedre og spørge for meget end for lidt.. Sådan var jeg selv og sådan skal man osse være, man ligger jo bogstavelig talt sit liv i deres hænder....

Og undskyld den sene svar tid..

Kh. Louise.
D. 4 juli 2010 fik jeg hos A-Plast, Antalya Tyrkiet lavet stor maveplastik, udvidet fedtsugning, brystløft, baldeforstørrelse, øvre øjenlåg og læbeforstørrelse. Er lykkelig for det!
Til toppen
louisefoss Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 02-Aug-2010 kl. 23:09
Oprindeligt oprettet af monab

Hej louise

Ved du om Danmark dækker, hvis man vælger at blive op i Tyrkiet ?^

Kh Mona
Hej Mona.
Det gør de desværre ikke %3cry Ville ellers have været skønt.... %3cig%20smile
Kh. Louise.
D. 4 juli 2010 fik jeg hos A-Plast, Antalya Tyrkiet lavet stor maveplastik, udvidet fedtsugning, brystløft, baldeforstørrelse, øvre øjenlåg og læbeforstørrelse. Er lykkelig for det!
Til toppen
Dia Vis menu
Ny debattør
Almindelig bruger
Ny debattør
Ikon

Oprettet: 30-Jul-2010
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 03-Aug-2010 kl. 10:44
Hej Louise
Tak for du svaret...%3cmile Det er Thomas jeg mailer med synes han er meget hjælpsom, men jeg har ikke snakket med dem fra hospitalet...synes du jeg skulle gøre det????Og jeg kan heller ikke finde ud af om jeg skal have hjælp af Heather eller kan man godt undværre det,mener for man brug for det????hvordan finder man ud af om man skal have strammet mavemuskler eller ikke???sætter du ikke snart billeder ind???vil så gerne se hvordan det er blevet %3cmile regner selv med at tage der ud den. 22. september glæder mig helt vildt %3cig%20smile

Håber det er ok med alle spørgesmålene....

Hilsen
Dia %3ceart
Til toppen
louisefoss Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 05-Aug-2010 kl. 20:16
Oprindeligt oprettet af Dia

Hej Louise
Tak for du svaret...%3c3cmile Det er Thomas jeg mailer med synes han er meget hjælpsom, men jeg har ikke snakket med dem fra hospitalet...synes du jeg skulle gøre det????Og jeg kan heller ikke finde ud af om jeg skal have hjælp af Heather eller kan man godt undværre det,mener for man brug for det????hvordan finder man ud af om man skal have strammet mavemuskler eller ikke???sætter du ikke snart billeder ind???vil så gerne se hvordan det er blevet %3c3cmile regner selv med at tage der ud den. 22. september glæder mig helt vildt %3c3cig%3c20smile

Håber det er ok med alle spørgesmålene....

Hilsen
Dia %3c3ceart
Hej Dia.
Ej hvor skægt, jamen han er bare så flink og behjælpelig.. Hvis du ha lyst kan du jo sagtens ringe og snakke lidt med heather.. Hun er rigtig sød.. Jeg tror godt at du kan undvære og snakke med hende, det har ingen betydning %3cmile De kigger på dine billeder og ser ud fra det, det er noget med at den måde maven er på vist. Men det kan dog godt være at det ikke blir sådan. De vurderede at jeg skulle have syet dem ud fra billeder men under operationen vurderede de så at det ikke var nødvendigt, så jeg får refunderet 500 euro %3clap De kan aldrig vide det 100 % før de får en ''åbnet'' %3cink Mener det var Charlotte herinde som ikke skulle have syet men det viste sig under op at hun skulle syes, faktisk hele 10 cm%3chocked Ihhhhhh venter selv på billederne, men da den ene kirurg er på ferie har de masser af se til, så giver dem lidt tid %3cig%20smile Men vi får vores kamera tilbage søndag så får jeg lige manden til at tage lidt billeder der. %3cink
Ihhhh det blir da bare så godt, kan virkelig godt forstå du glæder dig!..

Selvfølgelig er det det!! %3cig%20smile

Kh. Louise. 
Til toppen
janedue Vis menu
Erfaren debattør
Almindelig bruger
Erfaren debattør
Ikon

Oprettet: 22-Sep-2006
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 06-Aug-2010 kl. 08:18
Hej Louise %3cmile
Har kigget på hjemmesiden igen, og de laver bfo via armhulen. De gør opmærksom på, at ved en udskiftning sker det under brystet. Men jeg tror, når det engang om 15 år er tid til udskiftning, kan det ske via armhulen igen. Citadell gør det - helt op til størrelse 700-800 ml, derfor tror jeg ikke det bliver et problem.
Skal lige høre om hotellet, er noget man kan booke igennem dem - eller om man på egen hånd kan finde noget billigere. Jeg tænker, at der går mange ekstra udgifter til forløbet - og i princippet - måske - ikke sparer så meget.
Skal lige høre om hospitalet anbefalede en forsikring , og i så fald, hvad den kostede. Da jeg fik en gastric bypass i Belgien, kostede forsikringen 2500. Jeg undlod, men det gav mig også en masse søvnløse nætter før jeg tog derned. Heldigvis gik der næsten ikke noget galt - men, men de fandt to pletter på min lever, som blev hastemikroskopieret (godartede). Dette forsinkede mit op-forløb, og spildte kirurgens dyrebare tid, åhåh %3cmbarrass%3cd. Men dr. Dillemanns var flink, og lod mig slippe for videre tiltale. Så der kan jo godt tilstøde komplikationer.
Mange hilsner Jane %3cmile
Til toppen
louisefoss Vis menu
Aktiv debattør
Almindelig bruger
Aktiv debattør
Ikon

BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 06-Aug-2010 kl. 13:11
Oprindeligt oprettet af janedue

Hej Louise %3c3cmile
Har kigget på hjemmesiden igen, og de laver bfo via armhulen. De gør opmærksom på, at ved en udskiftning sker det under brystet. Men jeg tror, når det engang om 15 år er tid til udskiftning, kan det ske via armhulen igen. Citadell gør det - helt op til størrelse 700-800 ml, derfor tror jeg ikke det bliver et problem.
Skal lige høre om hotellet, er noget man kan booke igennem dem - eller om man på egen hånd kan finde noget billigere. Jeg tænker, at der går mange ekstra udgifter til forløbet - og i princippet - måske - ikke sparer så meget.
Skal lige høre om hospitalet anbefalede en forsikring , og i så fald, hvad den kostede. Da jeg fik en gastric bypass i Belgien, kostede forsikringen 2500. Jeg undlod, men det gav mig også en masse søvnløse nætter før jeg tog derned. Heldigvis gik der næsten ikke noget galt - men, men de fandt to pletter på min lever, som blev hastemikroskopieret (godartede). Dette forsinkede mit op-forløb, og spildte kirurgens dyrebare tid, åhåh %3cmbarrass%3cd. Men dr. Dillemanns var flink, og lod mig slippe for videre tiltale. Så der kan jo godt tilstøde komplikationer.
Mange hilsner Jane %3c3cmile
Hej Jane.
Det var da dejligt og høre.. %3cig%20smile Ja det tror jeg osse at man kan, der sker jo nyt for hvert år der går %3clap De booker hotellet da de får det en del billigere ind hvis man selv gør det. Altså i høj sæsonen som jo snart er slut koster det 1800 for en uge med al inklusive og så er det 5 sjernet så det synes jeg er en fair pris og tror måske ikke man kan finde det billigere men det er da værd og undersøge. %3cink Nej det gør de ikke hva jeg ved af. Men du kan selvfølgelig skrive og spørge.. Jeg gjorde det heller ikke hvilket jo ja er dumt for det er altså sikreste og så kan man sove trygt %3cO%3c

Venligst Louise.
Til toppen
Dia Vis menu
Ny debattør
Almindelig bruger
Ny debattør
Ikon

Oprettet: 30-Jul-2010
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 16-Aug-2010 kl. 11:17
Hej Louise
Håber det godt %3cink .
Jeg tænkte på at spørge dig om hvor stor er dit ar ved maven ????
Håber du vil svare på det .
Hilsen
Dia %3ceart
Til toppen
Første side | Forrige side | Næste side | Sidste side

Hjælp os med at sprede det gode budskab om Mylooks. Og bare rolig - dine facebook-venner kan IKKE se, om du har en bruger herinde:

Forum-tilladelser Vis menu