Debatforum

Så er fedtsugningen overstået! Nu med billeder:)

Der er 14 i denne tråd  /   Dette er side 2 af 2 sider  -  Gå til side: 1  2 
Oprettet af
Louise0606 Vis menu
Erfaren debattør
Almindelig bruger
Erfaren debattør
Ikon

Oprettet: 17-Mar-2009
Onlinestatus: Offline
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 31-Jul-2010 kl. 19:18
Hej,

Jeg kan slet ikke forstå de sagde ok til at gøre det o lokal bedøvelse - advarede de (Karina) dig ikke mod smerterne? Jeg havde også, inden min FU, tænkt jeg ville have det i lokal, men Karina fraråede mig det stærkt, så endte med at betale for narkosen:) Lyder til det var penge givet godt ud....

Jeg skal nok korrigeres en lille smule, men det bliver først til november og har ikke helt besluttet mig endnu, men ser da absolut ikke frem til smerterne - men på den anden side har man betalt temmelig mange penge, for noget man gerne skulle være glad for, og så kan man ligeså godt få det sidste med :)

Dit resultat ser umiddelbart rigtig flot ud!! Men du kan først se det endeligt om 5-6 mdr, så detr skal nok blive endnu flottere :)

Kh
LOuise
BFO nygart d. 7. maj 2009 300 ml og 280 ml under musklen og øvre øjenlåg.
Fedtsugning d. 23-02-2010 ved Hovedstadens Privatkirurgi.
Til toppen
innaj Vis menu
Ny debattør
Almindelig bruger
Ny debattør

Oprettet: 20-Maj-2010
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 02-Aug-2010 kl. 11:33
Hejsa

Jamen Karina sagde  naturligvis at det ville gøre rigtig rigtig ondt...men var ikke sådan, at jeg tænkte på, at det ville blive så slemt. Tænkte da, at det ikke ville gøre det med lokal bedøvelse, hvis det var uudholdeligt! Men det var det godt nok! Synes nu også, at det ville være bedre bare at sætte prisen op og altid gøre det med narkose. Det er i hvert fald ikke noget jeg nogensinde vil gøre igen!!

Jeg tror ikke jeg skal korrigeres heldigvis...men hvis jeg havde noget, jeg ville have rettet ville jeg også få det gjort nu! Det er for mange penge ellers! Men er da ikke rart for dig at skulle igennem smerterne allerede igen...uuha...

Jeg er meget tilfreds og ser allerede bedre ud nu! Men er faktisk også forfra jeg ser det største resultat, så det er fantastisk :)

Janni
Til toppen
Louise0606 Vis menu
Erfaren debattør
Almindelig bruger
Erfaren debattør
Ikon

Oprettet: 17-Mar-2009
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 02-Aug-2010 kl. 19:10
Hej

Jeg har slet ikke haft smerter, så har dem åbenbart til gode ved korrigeringen ;) Men det er ikke meget der skal fikses, så det er forhåbentlig hurtigt overstået, det er bare nogen små buler, som det nok mest er mig der kan se ;)

Glæder mig til at se billeder af dit igen, når det er faldet helt til :)

KH
Louise
BFO nygart d. 7. maj 2009 300 ml og 280 ml under musklen og øvre øjenlåg.
Fedtsugning d. 23-02-2010 ved Hovedstadens Privatkirurgi.
Til toppen
innaj Vis menu
Ny debattør
Almindelig bruger
Ny debattør

Oprettet: 20-Maj-2010
BesvarCitér Direkte link til dette indlæg Indlagt: 24-Aug-2010 kl. 23:53
Hej igen :)

Har du fået korrigeret? Jeg er simpelthen sådan i tvivl om jeg skal have det....nu hvor alt hævelse er væk kan jeg se en bule på den ene side....det er lidt irriterende og jeg ser det ret tydeligt...det samme gør andre, jeg har spurgt! Mit problem er bare, at det jo gjorde så hamrende ondt at jeg slet ikke kan holde tanken om en omgang mere ud %3confused Meeen er også træls at fortryde det senere, når fristen er udløbet....

Der er billeder af mig på tråden med før og efter billeder %3cmile Der kan man nu ikke se nogen forskel....

kh Janni
Til toppen
Første side | Forrige side | Næste side | Sidste side

Hjælp os med at sprede det gode budskab om Mylooks. Og bare rolig - dine facebook-venner kan IKKE se, om du har en bruger herinde:

Forum-tilladelser Vis menu